آغاز واگذاری مدیریت 150 مهد و پیش دبستانی قرآنی

ایلنا: افرادی که تمایل دارند در فاز سوم مدیریت مهد‌ها را برعهده گیرند می‌توانند جهت ثبت نام عدد ۲ (ویژه تهران) و عدد ۴ (ویژه شهرستان) را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال نمایند.

به گزارش ایلنا، محمد صادق محسنی کبیر (مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور) گفت: خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران پیرو تفاهم نامه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش منعقد کرده در نظر دارد تا با هدف حمایت از جامعه کارگری، ۳۰۰۰ مهد کودک و پیش دبستانی قرآنی را در ۵ سال آینده در سراسر کشور راه اندازی کند. با توجه به اینکه این مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها قرار است با رویکرد قرآنی اداره شوند، فعالیت ایجاد و راه انداز آن‌ها به عهدهٔ دارالقرآن خانه کارگر گذاشته شده است.

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر سراسر کشور عنوان کرد: در فاز اول، دارالقرآن خانه کارگر ۱۵ مهد و پیش دبستانی را طی یک ماه در تهران، مشهد، گلپایگان، مازندران و ارومیه راه اندازی نموه و در فاز دوم در نظر دارد تا دو ماه آینده ۱۵۰ مرکز دیگر در سراسر کشور راه اندازی نماید.

محمد صادق محسنی کبیر گفت: دارالقرآن خانه کارگر طی برنامه ریزی انجام شده در نظر دارد تا مدیریت این مراکز را طی فراخوانی به قرآن آموزان دارالقرآن خانه کارگر که شرایط لازم را برای ادارهٔ این مهد‌ها دارند واگذار نماید که پیرو این فراخوان افراد متقاضی باید در آزمون کتبی شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن در آزمون با این افراد مصاحبه تخصصی صورت گرفته و در ‌‌نهایت در صورت قبولی در هر دو آزمون پس از دریافت ضمانت‌های لازم مدیریت این مراکز به آن‌ها سپرده خواهد شد.

محسنی کبیر در پایان افزود: افرادی که تمایل دارند در فاز سوم مدیریت مهد‌ها را برعهده گیرند می‌توانند جهت ثبت نام عدد ۲ (ویژه تهران) و عدد ۴ (ویژه شهرستان) را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال نمایند.