طرح ملی خانه قرآنیان رونمایی می شود.

محمد صادق محسنی کبیر دبیر دبیر اجرای ستاد طرح خانه قرآنیان گفت: سازمان دارالقرآن خانه کارگر قصد دارد تا طرح ملی خانه کارگر قرآنیان را با حضور مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی کشور در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی سالن سوره برگزار نماید.

وی گفت: این طرح با هدف توانمندسازی مراکز و مؤسسات قرآنی و نیز خدمات دهی به جامعه قرآنی کشور اعم از اساتید و مربیان قرآنی، مدیران مراکز، مؤسسات و سازمان های قرآنی، قرآن آموزان و پیشکسوتان این جامعه در بخش های مختلف رفاهی، تفریحی، فرهنگی، آموزشی و درمانی اجرا می شود.

وی گفت: ار این پس جامعه قرآنی می توانند با داشتن کارت خانه قرآنیان بیش از 2000 خدمت رفاهی، تفریحی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، حقوقی رایگان و با تخفیف ویژه در سراسر کشور بهره مند شوند.

همچنین جهت توانمندسازی مراکز و مؤسسات قرآنی کارت اعتباری 5000 میلیون ريالی جهت تجهیز مراکز و مؤسسات قرآنی فراهم شده است که همه این مراکز می توانند ضمن اراده ضمانت های لازم جهت دریافت آن اقدام نمایند.

محسنی کبیر افزود: این طرح ملی قرار است در گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی با حضور مسنولین قرآنی کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی پنجشنبه مورخ 8 مهر ماه 95 در ساعت 9:30 لغایت 14 در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی گردد.