آغاز نام نویسی مرحله سیزدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم در کشور

 محمد صادق محسنی کبیر مدیر اجرایی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌کریم، ثبت‌نام مرحله سیزدهم مدرسه تلفنی حفظ قرآن‌کریم آغاز شد.

وی گفت: فعالیت این مدرسه به گونه ای طراحی شده که تمامی سنین می‌توانند به صورت کاملا غیرحضوری و تلفنی، طی ده ماه و سه هفته حافظ کل قرآن‌کریم شوند.

وی افزود: شکل اجرای این طرح به این حالت هست که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روانشناسی از افراد گرفته می‌شود. بعد مطابق با نتیجه آزمون‌ها و تست‌ها یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روانشناسی برگزار می‌شود، البته در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روانشناسی چکاب می‌شوند. 

محسنی کبیر گفت: برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و کمک می‌کنند که راحتتر قرآن رو حفظ کنند.

وی در خصوص بسته‌های آموزشی این مدرسه افزود: در کنار آموزش‌های تلفنی استاد، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب واژه‌نامه ، یک جلد کتاب تمرین ،یک جلد کتاب راهنمای حفظ، یک دفتر برنامه ریزی، و جزوه راهنمای تحصیل در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی طی ده ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری  می توانند حافظ کل قرآن شوند. 

وی در آخر افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir  و یا کانال این دارالقرآن در پیام رسان سروش  به آدرس sapp.ir /ketabequran مراجعه کنند همچنین جهت ثبت‌نام می‌توانند تا 29 اسفند عدد 1 را به سامانه  ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن   ۶۶۹۷8001-۰۲۱تماس بگیرند.