⁦♦️⁩بیانیه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم شعبان روز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار

اگر تاریخ را استمرار و امتداد و تکرار بدانیم حماسه حسینی یعنی یک اتفاق بی بدیل و بی نظیر تاریخی که بشریت همواره جز تجلیل و تمجید از آن هیچ نتوانسته است بگوید.

سوم شعبان روز آغاز برای نوزاد شش ماهه ای ست که تاریخ را لرزاند او بعد از شصت سالگی چنان برای رسیدن به خالقش بی تابی نشان میداد که گویا همان طفلی ست که برای ولادتِ خود بی تاب بود.امام حسین (ع) در سوم شعبان رخ نمایاند تا الگوی بشریت شود و درس گذشت و شهامت و شهادت را به پیروانش و مسلمانان و انسانها در همه اعصار بیاموزد و پاسداران انقلاب اسلامی در طول جنگ تحمیلی و حوادث قبل و بعد از آن نشان دادند که چگونه حسین(ع)آموزگار آنهاست.هر روز حماسه ی حسینی را تکرار کردند و میکنند اما اینک جا دارد در روز پاسدار یادی از اسطوره و سنبل پاسداری یعنی سردار شهید سلیمانی داشته باشیم. او که در پایان عمر 65ساله اش برای شهادت بی تابی میکرد و نشان داد که تا چه میزان پایبند معلم راستینش است. او در دهه حاضر مقام پاسداری را چنان قرب بخشید که جز با این گفته حافظ نمیتوان او را توصیف کرد.
آن یار کز او گشت سردار بلند
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد
چه قهرمانی بود و چه شخصیتی که او را میتوان امتداد و استمرار خط حسین و نهضت حسینی و خط اتصال پاسداران با حسین و نهضت و حماسه او دانست.
خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن بزرگداشت سوم شعبان روز حماسه ساز تاریخ _حسین بن علی(ع)_ و گرامیداشت روز پاسدار همه کارگران را به تکریم و تعظیم مقام پاسدار به خصوص شهداء و جانبازان و پاسداران ودر راس همه شهید والامقام سردار سلیمانی فرا میخواند.