ثبت نام مرحله شانزدهم آموزش های تلفنی قرآن کریم در سراسر کشور

محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت : ثبت نام مرحله شانزدهم آموزش های تلفنی قرآن کریم در سراسر کشور آغاز شد .

وی گفت : این آموزش ها با هدف ترویج فرهنگ قرآن آموزی در سه رشته روخوانی و روانخوانی ، حفظ ، ترجمه و مفاهیم ، برگزار می گردد .

وی افزود : این آموزش ها به صورت غیر حضوری و تلفنی برگزار می گردد و متقاضیان آن پس از آزمون تعیین سطح ضمن دریافت برنامه ها و بسته کمک آموزشی تحت آموزش اساتید پشتیبان خود که عموما از حافظان کل قرآن هستند قرار می گیرند .

وی در خصوص ویژگی های این طرح گفت : خوشبختانه به خاطر اینکه این طرح به صورت غیر حضوری و تلفنی برگزار       می گردد، علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است و نکته قابل توجه آن ، تماس تلفنی از طریق استاد می باشد که این موضوع، ضمن بالا بردن کیفیت آموزش ، هزینه های طرح را برای قرآن دوستان پایین آورده است .

محسنی کبیر گفت : تاکنون بیش از 000/150 نفر از سراسر کشور و خارج از ایران متقاضی ثبت نام این دوره ها بوده اند و       پیش بینی می گردد که این عدد در سال جاری به 000/200 نفر افزایش یابد .

وی در آخر افزود : متقاضیان می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن 66978001-021 تماس بگیرند و یا عدد 7 را به سامانه 10000100100 پیامک کنند همچنین میتوانند به آدرس اینترنتی www.ketabequran.ir مراجعه کنند .