محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کرگر: راه اندازی حدود 3000 مهد قرآن و پیش دبستانی در 5 سال آینده

جهت مشاهده این برنامه به بخش فیلم سایت مراجعه نمایید .

محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر : دارالقرآن خانه کارگر با هدف حمایت از اقشار کم درآمد جامعه و جامعه کارگری در نظر دارد مهد های قرآن کودک و پیش دبستانی را درسراسر کشور راه اندازی نماید .

وی عنوان کرد : هم اکنون در فاز اول راه اندازی مهد های قرآن به حمد ا... توانستیم مهد هایی در سراسر نقاط تهران تاسیس و ان شاءا... تا پایان شهریور ماه در 20 نقطه دیگر استان تهران راه اندازی خواهد شد و تمام سطح استان را پوشش خواهد داد .

محسنی کبیر افزود : در حال حاضر ثبت نام مهد های قرآنی کودک و پیش دبستانی آغاز شده و کلیه کارگران و اقشار کم درآمد جامعه می توانند تا پایان مرداد ماه جهت ثبت نام اقدام و از تسهیلات هزینه ای و کیفی مهد ها بهره مند شوند .

وی افزود : برای ثبت نام می توانند عدد 9 را به سامانه 10000100100 ارسال و یا یا شماره تلفن 66978001-021 تماس حاصل نمایند . همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ketabequran.ir مراجعه نمایند .

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر خاطر نشان کرد : تاسیس مهد های کودک یک برنامه بلند مدت است که       ان شاء ا... به 3000 مهد در سراسر کشور برسد به گونه ای که بتوانیم روستاهای ایران را پوشش دهیم .