پیرو تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی با دارالقرآن خانه کارگر - آغاز آموزش رایگان تلفنی قرآن بازنشستگان و مستمری بگیران

محمد صادق محسنی کبیر  مدیر روابط عمومی  سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت : سازمان دارالقرآن خانه کارگر درنظر دارد تا طرح آموزش تلفنی قرآن کریم ویژه کارگران بازنشسته را در طی تفاهم نامه منعقد شده فیمابین این مرکز و سازمان تامین اجتماعی اجرا نماید .

وی گفت : این طرح در رشته های حفظ قرآن ، روخوانی و روانخوانی ، مفاهیم قرآن ، برگزار می شود که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند .

وی در خصوص این تفاهم نامه گفت : این طرح با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ، کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور و دارالقرآن خانه کارگر منعقد شده است که طی آن در مرحله اول 1000 نفر از بازنشستگان و مستمری بکیران استان تهران به صورت رایگان تحت آموزش تلفنی قرآن کریم قرار خواهند گرفت .

وی گفت : آموزش های غیرحضوری قرآن کریم یکی از پرطرفدار ترین روش های قرآن آموزی است که در طول 5 سال گذشته مخاطبین بسیار زیادی را در سراسر کشور و حتی خارج از ایران جذب نموده و این دارالقرآن را به عنوان بزرگترین مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم در کشور با بیش از یک میلیون نفر خدمات گیرنده تبدیل کرده است .

وی افزود : کلیه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که متقاضی این آموزش ها می باشند ،  می توانند جهت ثبت نام بیشتر به کانون های بازنشستگان استان تهران مراجعه نمایند و یا عدد 1 را به سامانه 10000100100 ارسال نمایند .

محسنی کبیر در آخر افزود : علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آموزش های تلفنی قرآن کریم و نیز ارتباط با ما می توانند به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir  ، کانال تلگرام به آدرس http://telegram.me/ketabequran ، اینستاگرام به آدرسhttps://www.instagram.com/ketabequran  و یا با شماره تلفن 66978001 -021  تماس حاصل فرمایند .