نخستین مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم راه اندازی شد

محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت : پیرو مصوبه مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم ، نخستین مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم آغاز به کار کرد .

وی گفت : فعالیت این مدرسه به گونه ای طراحی شده که تمامی سنین می توانند به صورت کاملا غیرحضوری و تلفنی ان شاء ا... طی ده ماه و سه هفته حافظ کل قرآن کریم شوند  .

وی افزود : شکل اجرای این طرح به این حالت هست که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روانشناسی از افراد گرفته میشود . بعد مطابق با تنیجه آزمونها و تست ها  یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روانشناسی برگزار می شود . که البته در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روانشناسی چکاب می شوند .

محسنی کبیر گفت :برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می دهند ، و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می شوند و کمک میکنند که راحتتر قرآن رو حفظ کنند .

وی در خصوص بسته های آموزشی این مدرسه گفت :در کنار آموزش های تلفنی استاد ، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب تمرین و آزمون ، ۳۰ جلد کتاب واژه نامه ، یک دفتر برنامه ریزی ،یک جلد کتاب راهنمای حفظ ، یک لوح فشرده ترتیل استاد پرهیزگار و همچنین یک بسته هدیه قلم هوشمند قرآنی در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی ان شاءا... طی ده ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می توانند حافظ کل قرآن شوند .

وی در آخر افزود : علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام میتوانند عدد ۲ را به سامانه  10000100100 پیامک کنند  و یا اینکه با شماره تلفن 66978001-021تماس بگیرند.